sobota, 3 maja 2014

JAk to się zaczęło...

Napiszę wam skąd się wziął u mnie pomysł na tego bloga.

- Bożę, jaką ty jesteś kretynką - mruknęła moja przyjaciółka.
- Hokus pokus, czary mary, wypierdalaj po browary. - rzuciłam i zaczęłam gestykulować ręką. Przy okazji naśladując moją nauczycielkę od polskiego. Nagle do klasy wchodzą dziewczyny, które mają mieć z nami łączenie. - Kogo nie ma ?
- (T.N) ma pogrzeb w rodzinie. - odpowiedział mój kolega, przeze mnie krzyknięty Babką.
- Aha, a kogo? - zapytałam.
- No (T.N.) - zaczęłyśmy się śmiać i tak przez całą matmę.
- Napisz coś - usłyszałam uporczywy głosik w mojej głowie, który nie dawał mi spokoju od kilku dni.
- Kim jesteś i czego chcesz? - warknęłam już zła.
- Jestem twoim Alter Ego, kretynko! A tak właściwie to Julka. Boże z kim ja muszę pracować.
- Ja sobie wypraszam. Niby co mam pisać pajacu?
- No moją historię matole, weź się udaj do specjalisty. - mruknęło moje Alter Ego.
- Już dawno za późno, powiedzieli, z powinnam do nich trafić zaraz po narodzinach.
- Yhymm... A teraz pisz. - wywróciłam oczami  i wyciągnęłam kartkę z mojego ukochanego zeszytu do rysowania.
- Co mam napisać?
- Napisz tak - odchrząknęła - To Me You Are Perfect - powiedziała poprawną angielszczyzną.
- O jak słodka.. dzięki. - mruknęłam, na co przyjaciółka spojrzała na mnie dziwnie.
- Ja pierdziele, nie ty debilu, tylko ja. Boże widzisz, a nie grzmisz.
- Przestań pieprzyć farmazony. Co dalej.
- Teraz bohaterowie: Julia "Julson" Parker, Zayn Malik, Andy Anderson, Ruby Baker, Lily Cameron, Olivia Little, Niall Horan, Louis Tomlinosn, Liam Payne, Harry Styles. 
- Mam - powiedziałam głośno, a wszyscy spojrzeli na mnie.
- Ile ci wyszło? - zapytała nauczycielka.
- No... więc... - zająkałam się.
- Kretynka, idiotka i debil. - śpiewało moje Alter Ego, o imieniu Julka w mojej głowie.
- (T.I.) zajmij się lekcją. - powiedziała i odwróciła się do tablicy.
- Super.
*w domu*
- Julka jak ja mam to napisać, przecież wiesz, że nie umiem. - mruknęłam.
- Czy ja zawsze muszę wszystko robić sama, jesteś gorsza niż Horan. 
- Nie obrażaj mnie - zmarszczyłam brwi. Zaczęłam pisać prolog i po skończeniu go przeczytałam znowu.
- Ładnie, ładnie... Nie długo się znów odezwę i coś napiszemy. Ciao baby. 
---------------------------------------------------------------------------
Powiesz szczerze,ze nie wiem co to jest, ale coś na pewno . Mimo wszystko zapraszam was do zakładki "pytania do bohaterów" możecie zadawać różne pytania, w zależności czego chcecie się dowiedzieć od danej postaci.

1 komentarz: